2 Nisan 2017 Pazar

Clinique Anti-Blemish Fondöten 02 fresh ivory

   HERKESE MERHABA !







Bu gün yazımda sizlere en en sevdiğim bir iki yıldır kullandığım ama sivilce tedavimde ara verdiğim ve şimdi tekrar kullanmaya başladığım üründen bahsedeceğim.

Evde onlarca fondöten, kapatıcı var kii en son aradığımı onda buldum diyebilirim.
Tabi hala daha iyisini aramıyor değilim. 
Şuan yağlı cildime tek iyi gelen amaa  buda parlama ve akma yapıyor malesef çünkü aşırı aşırı yağlı bir cildim var ve nemsiz makyaj yapmayı o kadar zorlaştırıyor ki benim için zoretanin kullandığım dönemleri özlüyorum o yağsız cildim fondötenin akmadığı teninizle bütünleştiği elinize gelmediği ne güzel bir zamandı benim için.
 Bendeki 02 fresh ivory rengi 




VAATLERİ :

Renk grubu : çok açık
Kapatıcılık : orta

Sivilce ve kızarıklıkları kapatmak.

Yeni sivilce oluşumuna sebep olabilicek bakterilerle savaşmaya yardımcı olur.

Yumuşak ve doğal bir görünüm verir. 




BENİM İZLENİMLERİM :

Dediğim gibi şuana kadar kullandığımın en iyisi 
kızarıklıkları tamamen kapatıyor diyemem ama yinede diğer fondötenlere göre daha etkili olduğunu düşünüyorum. bir yada iki saat sonra t bölgede yağlanma yapıyor diğer fondötenler kadar parlamıyorsunuz ama  aşırı mat bir bitişi var. 
Sürüp cıkıyım diyemezsiniz ruhsuz gibi oluyor  galiba   yağlı ciltlerinde kaderi bu 
Ben genel sabitleme pudrasıyla yada yağ emici kağıt kullanıyorum ama hangisini daha çok kullanıyorsunuz derseniz sabitleme pudrası favorim.
Yağlı ciltlilerin bir sorunuda herkes ayy ne kadar makyaj yapmış hala yapıyor birde demesii akan fondöteni 10 kat fondöten sürdük sanıyorlar.
Sabitleme pudrasını, fondöten, pudra sananlar zeka seviyeleri beni güldüyor. Tabi ki biz böyle insanları umursamıyoruz çünkü cahillerle uğraşmaya değmez bırakın öyle sansınlar.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
FİYAT : 130TL

SARI IŞIKTA GÖRÜNÜM 

BEYAZ IŞIK DA GÖRÜNÜM








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder