25 Ocak 2017 Çarşamba

MAKE UP FOR EVER ULTRA HD İNCELEMESİ

Make Up For Ever HD sonra çıkan büyük bir merakla aldığım fondöten kendisi.
Sephoradan  transparan pudra ile birlikte almıştım.


  • Fiyatı 120tl
  • Likit fondöten
  • Saten bitiş
  • Kuru,Normal,Karma
  • 30ml
  • 40 Renk skalası mevcut 
Beğendiğim özelligine bakarsak tabi ki renk skalası çok geniş olması en başarılı yönü 
bütün ten renklerine uygun ton bulunuyor nerdeyse ilerde çogu marka bu özelliğini arttırır umarım


Benim kullandığım: 118:Y325 benim ten rengimle uyuşmayıp koyu geldi. 
Sanırım en şanssız olduğum şeylerden biri.





Cildim ve özellik T bölgem aşırı yağlı olduğundan araştırmam sonunca bulmuştum yağsız yapısından dolayı parlama yapmadığı,
fotoğraflarda iyi bir görüntü oluşturduğu, kapatıcılığı  yüksek, ince yapıda olduğu anlatılıyordu.


Uygulama olarak baz, fondöten, transparan pudra ile uygulama yaptım. Neredeyse yarım saat aralıklarla yağ emici kağıtlarla düzenledim. 
Buna rağmen aşırı parlama ve kusma yaptı.
Yağlı ciltler için kesinlikle uygun olmayan bir fondöten 
iki , üç deneme sonrasında çekmeceye atıp bir daha kullanmadığım bir ürün.






2 yorum:

  1. Almayı düşündüğüm bir üründü ama şuan ürün değerlendirmenizi okuyunca vazgeçtim , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim Nur Bahar Hanım

    YanıtlaSil