10 Mart 2017 Cuma

NIVEA CANLANDIRICI YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ

HERKESE MERHABA!

 Bugün sizlere lise yıllarımda çok kullandığım ve tekrardan kullanmaya başladığım yüz temizleme köpüğünden bahsedeceğim. Öncelikle zoretanin tedavisi gördüğüm için uzun süre bu tarz ürünlerden uzak kaldım. Bırakalı 3 4ay oldu sanırım ilaçı ama cildim hala aşırı derece hassas bu yüzden kullandığım ürünlere dikkat etmeye çalıyorum.
Uzun süre böyle ürünlerden uzak kalınca evi yüz temizleme malzemeleriyle doldurdum zamanla hepsini yorumlayacağım.

Vaat ettiklerinden bahsedersek

  • Cildi derinlemesine ve nazikçe temizler
  • Doğal nem dengesini korur
  • Cildi günlük kirden kolayca arındırır ve canlandırır
  • E vitamini içeren formülüyle cildi yıpratmaz
  • İçersinde hydra IQ bulunuyor.



Normal günlük temizlik için çok başarılı bir ürün kendisi.

Nem dengemi koruyor ,
Yağlanmayı azaltıyor,
Cildimi kesinlikle germiyor.
Çoğu yüz yıkama ürünleri suratımızı çok kurutur, donuklaştırır.
Ben bu üründe böyle bişeyle karşılaşmadım.
Benim suana kadar en sevdiğim yüz yıkama köpüğü ki köpük yapıda yumuşacık olmasıda çok güzel bir avantaj.
Jel yapıda ürünleri kullanmaktansa köpük yapıda ürünler bana daha cazip geliyor.



Sabah akşam olmak üzere günde iki sefer kullanıyorum tahriş veya kuruma yapmadı kesinlikle
Bence yağlı ciltler için çok güzel bir ürün
Cildimin nefes aldığını hissediyorum.
Kokusunu çok seviyorum aslında her nıvea ürünü güzel kokuyor.
Cildimde yağlanmayı hafifletiyor 
Makyaj yapmadan önce her sabah yüzümü köpükle yıkıyorum cildimin daha az ve geç yaglandığını fark ettim.
150ml ürün beni üzen tek yanı çok cabuk bitmesi 

İndirimde 9 10 TL arası bir ürün indirim zamanı bir bakın derim.
Normal fiyatı 15 16 TL arası 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder