9 Mart 2017 Perşembe

NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM İNCELEMESİ

               NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM

HERKESE MERHABA!



Nıveanın erkekler için tıraş sonrası olan nemlendiricisinin baz olarak nasıl bulduğumdan bahsediceğim.
Sanırım bir erkeklerin kişisel bakım ürünlerini kullanmadığımız kalmıştı.

Çoğu blogger ve instablogların yorumlarını okudum genellikle olumlu yorumlar vardı.
Yağlı ve aşırı hassas  cilde sahip olduğumdan her ürünü kullanmak istemiyorum alerji olabiliyor ki zoretanin yeni bırakmış biri olarak cildimi tahriş etmekte istemiyordum.




İçeriğinde alkol kesinlikle bulunmuyor.
Provitamin B5 ve besleyici E vitamini bulunuyor.
Benim aldığım tabi ki hassas ciltler için
 Kullanımında cildi yenilediği ,tahriş önlediğinden bahsediyor.

2  hafta kullanmaya çalıştım. 




  • Aşırı yapışkan bir yapıya sahip
  • Geç kuruyor.
  • Benim cildimde aşırı yağlanma yaptı ne kadar sabitlemeye çalışsamda makyajım aktı.
  • Uzun süre kaldı diyemicem makyajımın ömrünü kısalttı
  • Bir hafta sonra kullanımda soyulma  yaptı ya ilk sürdüğümde yada fondötenimi uygularken silgi tozu gibi oldu suratım buna rağmen denedim ama hiç bi değişme olmadı
  • Suratımda sivilce yaptı ki ilaçı yeni bırakmış biri olarak bu beni çok üzdü 
  • Bence herkesin sevmiceği bir yönü varsa oda pompasız oluşu ürünün çok akışkan olmasıda kullanımı zorluyor.




Asla tekrar almayacağım bir ürün kendisi

Tabi ki bunlar benim düşüncelerim herkesde aynı şey oluşacak diye bir şey yok hepimizin cilt yapısı farklı hassas ve yağlı ciltlerin dikkat etmesini öneririm sadece 
Umarım faydalı olmuştur.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder